محمد یاسینمحمد یاسین، تا این لحظه: 14 سال و 11 ماه و 18 روز سن داره
یسنا کوچولوی مامانیسنا کوچولوی مامان، تا این لحظه: 8 سال و 7 ماه و 14 روز سن داره

محمد یاسین و یسنا جون زیباترین هدیه های خداوند

احوالات چند روز پیش

1395/7/26 16:05
183 بازدید
اشتراک گذاری

 سلام به همگی  امیدوارم بچه های گلتون سالم و سرحال باشن یسنا و یاسین نازم مریض شدن یسنا خیلی ضعیف شده و محمد یاسینم سرما خورده'هفته ی گذشته یسنا رو بردم دکتر که کلی آزمایش واسش نوشت که انجام دادیم اما هنوز جوابشو نگرفتیم انشالله که مشکلی نباشه دوهفته ای هست که یسنا رو می زارم خونه ی پدرم واونم عادت کرده که ۵ ساعت بدون من وشیرش باشه آخی نازکم هرکاری کردم از شیشه شیر 'شیر نمی خوره فداش. بشم خیلی دلم براش تنگ میشه. آقا یاسین هم که طبق معمول تو مدرسه شلوغه معلمش خیلی از دستش شاکیه اما خداروشکر مشکلی تو درسا نداره 'واسه همین باباش میگه بزار آزاد باشه پسرها کلا شیطونن ولی من دلم نمی خواد پسرم همیشه سر کوچیکتر ین چیزی با بچه ها دعوا کنه 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)