محمد یاسینمحمد یاسین، تا این لحظه: 15 سال و 6 روز سن داره
یسنا کوچولوی مامانیسنا کوچولوی مامان، تا این لحظه: 8 سال و 8 ماه و 2 روز سن داره

محمد یاسین و یسنا جون زیباترین هدیه های خداوند

خدایا برای هدیه ات شکر

1394/2/16 17:45
213 بازدید
اشتراک گذاری

سلام .چهارشنبه ی هفته ی گذشته رفتم دکتر.. دکتر گفت خدا رو شکر مشکلی نداریم.اما چون یه خورده اضافه کردم داروهای تقویتیمو قطع کردم.بعدش یه سونو داد و گفت که خدا یه فرشته ی ناز بهمون داده و من کلی خوشحال شدم.قربونت برم  دل تو دلم نیست تا بیایی تو بغلم.هنوز اسم واست انتخاب نکردم خیلی سخته هر کی یه اسم میگه من میگم نوچ به دلم نمیشینه .محمدیاسینم حسابی کلافه شده ومنتظره تا اسمت قطعی بشه.ایشالله یه اسم ناز و خوشگل و بامعنا برات پیدا میکنم.از خدا میخوام که سالم باشی وصورت زیبات معصوم ومثل ماه درخشان      الهی آمین

                                            

پسندها (3)

نظرات (1)

زهرا
19 اردیبهشت 94 8:27
مباركه خانمي بسلامتي باشه انشالله ما كه لينكتون كردم ولي شما نه ممنون عزیزم.وای شرمنده حتما لینکتون میکنم.ببخشید عزیزم