محمد یاسینمحمد یاسین، تا این لحظه: 15 سال و 3 روز سن داره
یسنا کوچولوی مامانیسنا کوچولوی مامان، تا این لحظه: 8 سال و 7 ماه و 30 روز سن داره

محمد یاسین و یسنا جون زیباترین هدیه های خداوند

شب بدون کابوس

1394/6/7 10:11
488 بازدید
اشتراک گذاری

خدایا شکرت بلاخره دیشب بدون کابوس گذشت با اینکه اصلا راحت نخوابیدم اما بازم شکر .دیشب وقتی خواستم بخوابم به بابایی گفتم قران و برام بیاره منم قران و بوسیدم و گذاشتم پشت سرم و با توکل به خدا سعی کردم بخوابم .این شبهای  اخیر خوابهای بدی میدیدم به خاطر شرایط روحی و جسمی بدی که دارم .

دیروز نذر کردم و شروع کردم به خوندن سوره ی یس.و از خدا خواستم بهم آرامش بده  وبه دخترم سلامتی.

وقتی محمد یاسین تو دلم بود اصلا استرس نداشتم یه زندگی آروم و ساده.پراز ارامش و صبری که لطف خدا بود بمیرم برا دخترم که تو این دو ره کلا داغون بودم.از خدا میخوام دوباره آرامش و بهم عطا کنه تا فرشته ی کوچکی که بهم عنایت کرده رو به خوبی بزرگ کنم.کمتر از دوهفته ی دیگه یسنای عزیزمو بغل میکنم خدایا اگه من تورو از یاد بردم می دونم تو هیچوقت بنده ات رو یه لحظه هم فراموش نمی کنی.توکل کردم  به تو که جز تو هیچ آرامش دهنده ای نیست  

                                

پسندها (1)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

آجی
23 شهریور 94 3:10
سلام عزیزم انشاالله زایمان راحتی داشته باشی خیلی وقت بود وبت رو گم کرده بودم ... نازنین زینب زمینی شد ... مراقب فرشته ها باش ممنون خدارو شکر انشالله سلامت باشه