محمد یاسینمحمد یاسین، تا این لحظه: 15 سال و 4 روز سن داره
یسنا کوچولوی مامانیسنا کوچولوی مامان، تا این لحظه: 8 سال و 8 ماه سن داره

محمد یاسین و یسنا جون زیباترین هدیه های خداوند

عزیزدلم مریض شده

1394/12/12 22:12
173 بازدید
اشتراک گذاری

سلام محمدم چند روزیه حالت خیلی بده تب شدید و التهاب دهن و زخم لبهات و بی اشتهاییت امروز خدارو شکر تبت قطع شد اما هنوز به خاطر زخم دهنت و لبت غذات کم شده بمیرم برات عزیزم هر لحظه دعا میکنم خوب بشی و دردت بجون من بیفته که تورو بیمار نبینم الهی هیچ بچه ای مریض نباشه''چند روز نرفتی مدرسه اما وقتی رفتی همون روز معلمت املاء  گرفت و عزیز دلم خیلی خوب شد با اینکه موقع تدریس اون درس نبودی الهی فدای پسر باهوشم برم  ''یه دنیا دوست دارم محمدم ایشاالله  زوتر لبت هم خوب بشه آمین

پسندها (1)

نظرات (2)

بانو
13 اسفند 94 7:08
سلام وبلاگ زیبای دارین برای افزایش ترافیک وبلاگتون راهکارهایی دارم به سایت من سر بزنید موفق باشید
مامان آسیه
15 اسفند 94 13:48
اوخی ان شا الله زود خوب میشه ممنون عزیزم