محمد یاسینمحمد یاسین، تا این لحظه: 14 سال و 11 ماه و 21 روز سن داره
یسنا کوچولوی مامانیسنا کوچولوی مامان، تا این لحظه: 8 سال و 7 ماه و 17 روز سن داره

محمد یاسین و یسنا جون زیباترین هدیه های خداوند

اولین قدمهای یسنا

1395/6/11 1:15
234 بازدید
اشتراک گذاری

سلام امروز سه روزه بابای یاسین رفته مسابقات فوتسال و واقعا اعصابی برای من نمونده محمد یاسین با داییش خیلی لج میکنه و تا چیزی میشه شروع به جیغو داد و فریاد میکنه کلی بهانه میگیره و بغض میکنه وای خدا کی این مسابقات تموم میشه خیلی خسته امممم '''' ولی دیروز صبح یعنی10/6/95 یسنای نازم اولین قدمهاشو برداشت با اینکه کوچولو بود اما برای من و یسنا خیلی مهم بود حیف که بابا یی نبود تا خوشحالیمون چند برابر بشه امروز عصر هم رفتم کادوی تولد یسنا جونو گرفتم   مبارکش باشه 'میدونم برای تولدش مسافرت هستیم برای همین وقتو غنیمت شمردمو کادوی اولین سالگرد بودن فرشته ی کوچولوی عزیزمو خریدم  

عزیزم  نفسم بودن تو لطف بیکران الهی است به شکرانه ی این نعمت سجده ی شکر میکنم 

چقدر زیباست وقتی که میخوابی فرشتگان کوچکی که خدا تو را لایق  آن دانسته در کنارت می بینی و ناشکر ی اس اگر احساس آرامش نکنی  خدایا دوست دارم  دوست دارم دوست دارم ممنون ممنون ممنون 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)