محمد یاسینمحمد یاسین، تا این لحظه: 14 سال و 11 ماه و 21 روز سن داره
یسنا کوچولوی مامانیسنا کوچولوی مامان، تا این لحظه: 8 سال و 7 ماه و 17 روز سن داره

محمد یاسین و یسنا جون زیباترین هدیه های خداوند

خوب و بد های این مدت

1395/9/12 22:12
190 بازدید
اشتراک گذاری

سلام ببخشید یه مدت به خاطر مشغله ی زیاد نبودم

کلی اتفاق افتاده       اول از پسر نازم  بگم که مدرسه شو عوض کردم و حالا پیش خودمه خیلی حواسم بهش هست و مراقب درساشم  اونم برای خودش سروری میکنه هفته ی پیش یاسین سرما خورد و تب زیادی داشت که حسابی نگرانمون کرد اما خداروشکر بهتره 'یسنا گلی که عزیز دلم همیشه مریضه که خودم مقصرم و مجبورم اول صبحی عزیزمو از خواب بیدار کنم و تو این سرما ببرمش خونه ی بابام 'فدای دخترم بشم هفته ی پیش سرمای بدی گرفت و سه شب بالا سرش بیدار بودم چهار دندون میخواد در بیاره و کلی اذیت میشه 'نفسم راه رفتن و خوب یاد گرفته و کلی باید مراقبش باشم  هنوز بلد نیست زیاد حرف بزنه و این و از خانواده ی پدرش به ارث برده انشالله سلامت باشن گل پسرو دختر گلم 

 

 

 

و اما خبر بد و ناگوار   قند عسل دوست صمیمی ام که سه ماه از یسنا گلی بزرگتر بود متاسفانه بر اثر سانحه ای فوت شد محمد عزیزمون توی یک سال و شش ماهگی پدر و مادر شو و همچنین مارو داغدار کرد نمیدونید چی روزی بود وحشتناک بود الهی هیچ پدرومادری غم بچه شونو نبینن مامان محمد کلی حالش بده ازتون خواهش میکنم برای شادی روح محمد و صبر پدر و مادرش دعا کنید و مواظب عزیزاتون باشین تا تو خونه اونم جلو چشمتون پرپر نشه 'مادر محمد خیلی غصه میخوره آخه محمدش جلوی خودش رفت تاریخ فوت ۳ آذر ۹۵

محمد عزیزم دلم برات یه ذره شده کاش دامادیتو می دیدم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)