محمد یاسینمحمد یاسین، تا این لحظه: 15 سال و 9 روز سن داره
یسنا کوچولوی مامانیسنا کوچولوی مامان، تا این لحظه: 8 سال و 8 ماه و 5 روز سن داره

محمد یاسین و یسنا جون زیباترین هدیه های خداوند

دل نوشته هام برای تو راهیم

1394/2/3 18:38
206 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به هدیه ای که نمی دونم شازده پسره یا ناز گل ..فقط از خدا می خوام این هدیه اش سالم باشه

عزیزم وقتی فهمیدم تو دلم جا کردی خیلی خوشحال شدم واسه اومدنت لحظه شماری میکنم .دوره ی بدی رو پشت سر گذاشتم از حالت تهوعام بگیر تا معده درد و مشکل کبدو سرگیجه ها و...سرما خوردگی اخیر اما با تمام این دردها فقط نگران توام از خدا فقط سلامتیتو می خوام.هفته ی پیش خیلی نگرانت بودم اصلا یه ذره هم حست نکردم ولی وقتی صدای قلب نازنینتو شنیدم خوشحال شدم .قربونت برم وقتی سونو دادم دکتر گفت چه بچه ی شیطونی همش تکون میخوره اما من هیچی حس نکردم .دلم تکون خوردناتو میخواد عزیزم .میدونم خیلی کم باهات حرف میزنم و بیشتر عصبی هستم ببخش عروسکم دو هفته ی دیگه کلاسهام تموم میشه و استرس منم کمتر.قربونت برم دعا کن انتقالیمون جور بشه تا برگردیم شهرمون .اینجا خیلی سختمه دوست ندارم تو رو اینجا تو غربت بزرگ کنم محمد یاسینم اذیت شد دیگه نمی خوام تو ام تنها باشی..داداشیت هم منتظره تکون خوردناته قربونت برم.عزیز دلم دردای تمام عالمو به جون میخرم فقط از خدا میخوام تو وداداشیت سلامت باشین .آروم بخواب و آرام باش تا سالم تو آغوشم بگیرمت عزیزم

پسندها (4)

نظرات (3)

نیکتا
3 اردیبهشت 94 19:10
_________________.-'.....&.....'-. ________________\.................../ _______________:.....o.....o........; ______________(.........(_............) _______________:.....................: ________________/......__........\ _________________`-._____.-'شاد باشي مهربون ___________________\`"""`'/ __________________\......,...../ _________________\_|\/\/\/..__/ ________________(___|\/\/\//.___) __________________|_______|آرزومند آرزوهــــاي قشنگت ___________________)_ |_ (__ ________________(_____|_____) ............ *•~-.¸,.-~* آپ کردم *•~-.¸,.-~*........... سلام خاله جون . خوشحال میشم به من سر بزنید. راستی اگر با تبادل لینک موافقید بگید تا لینکتون کنم و شما هم منو لینک کنید سلام عزیزم با کمال میل
دختر خاله
4 اردیبهشت 94 19:04
ُسلام مامانی با محبت شما هم نی نی تو راهیتون تقریبا هم سن نی نی ماست .یک دونه داداش هم داره...!نی نی ما مثل نی نی شما انشاالله زایمان راحتی داشته باشی و نی نی تون راحت و سالم بیاد توی بغلتون ....لینکتون کردم سلام ممنون ایشالله که نی نی شما هم سالم به دنیا بیاد .منم لینکتون کردم..مرسی عزیزم
زهرا
6 اردیبهشت 94 11:32
از خدا وامام رضا ميخواهم تا ني ني صحيح وسالم بدنيا بيادوشما هيچ مشكلي نداشته باشي ورا حت زايمان كني وسايتون بالاي سرشون باشه الهي امين ممنون از دعای خیرتون.وسایه ی شماهم بالا سر خانواده وبچه هاتون باشه