محمد یاسینمحمد یاسین، تا این لحظه: 15 سال و 6 روز سن داره
یسنا کوچولوی مامانیسنا کوچولوی مامان، تا این لحظه: 8 سال و 8 ماه و 2 روز سن داره

محمد یاسین و یسنا جون زیباترین هدیه های خداوند

اتفاق های امروز.........

1394/3/23 14:39
320 بازدید
اشتراک گذاری

سلام شاهزده ی من ..فدات بشم که هرروز که میگذره عاشقانه تر و مادرانه تر دوست دارم ..یه هفته اس دندون دومت لق شده و من میترسم درش بیارم امروز که رفتم واسه آزمایش دندون پزشک نبودش و دست از پا دراز تر برگشتم.ساعت 8 رفتیم آزمایشگاه و تا 11 اونجا بودیم.اه یه پودر بهم دادن خوردم که حالمو بد کرد سه بار باید خون میدادم به فاصله یک ساعت .تو هم حسابی خسته شدی ومدام نق میزدی صبحانه هم که نخورده بودیم اما برات یه عالمه خوراکی بردم که شما فقط شکلاتاشو برداشتی ای شیطون بلا..یسنا جونم ماشالله خانوم شده و واسه خودش خود نمایی میکنه گاهی روزا هیچ کرکتی نمیکنه و بعضی وقتها هم میشینی هی بهش میخندی و میگی مامان داره فوتبال بازی میکنه..خندهچهارشنبه ی گذشته فشارم بالا بودو دکتر ازم خواست امروز هم دوباره فشارمو  بگیره که خدا رو شکر خوب بود .تو این 5 هفته ی گذشته فقط 600  گرم اضافه کردم و دکتر به شوخی گفت رژیم گرفتی.خندهموقعی که شما تو دلم بودی زیاد اضافه میکردم اما حالا اونقدرا اضافه نکردم ..البته کو تا 9 ماهگی..خدا رو شکر محمدم که هستی هزار بار شکرت خدایا بچه های همه رو سالم و عاقبت بخیر کن مال منم همینطور .....دوستون دارم خیلی زیاد

پسندها (4)

نظرات (1)

زهرا
24 خرداد 94 6:41
دوران حاملگي دوران خودش داره واميدوارم كه صحيح .سالم باشي وهستي جونت هم صحيح وسالم به جمعتون اضافه بشه الهي امين ممنون عزیزم انشالله زودتر شما هم این تجربه ی شیرین داشته باشین]