محمد یاسینمحمد یاسین، تا این لحظه: 15 سال و 6 روز سن داره
یسنا کوچولوی مامانیسنا کوچولوی مامان، تا این لحظه: 8 سال و 8 ماه و 2 روز سن داره

محمد یاسین و یسنا جون زیباترین هدیه های خداوند

هفته ی 29 بارداری

1394/4/13 11:48
777 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزیز دلم.الان که دارم این پستو مینویسم شما داری با کاغذ کاردستی درست میکنی و همش هم یا ابزار جنگی ان یا کامیون.مدادمم به من نشون میدی و کیف میکنی.تو هفته ی 29 بارداری هستم تقریبا شمارش معکوس البته هفتگی شروع شده همش تقویمو نگاه میکنمو بیقرارم.اشتهام کلا ازبین رفته وعده های غذاییم کم شدن وحس انجام هیج کاریو ندارم.لگن و پام خیلی درد میکنه وهنوز سر گیجه هام اذیتم می کنه.هفته قبل بلاخره تونستم گوشت قرمز بخورم و بابایی کلی خوشحال شد.یسنا جونم تکوناش خیلی شیک و پیکه وکلی باهاش کیف میکنیم.اما امان از وقتی که بخواد اذیت کنه دادم و حسابی در میاره.تو اینترنت خوندم که الان چشماشو باز و بسته میکنه و قشنگ می خوابه .وقتی می خوابه کاملا معلومه.سکسه هاش بیشتر شده و دلم برا بغل کردنش یه ذره.چند روزه همش سوره ی کوثر و توحیدو بلند میخونی که اونم بشنوه. خوشحالم که به فکرشی.فردا میریم ایلامو شاید تا ده روز نباشیم.متاسفانه انتقالیمون جور نشد باید بازم بمونیم.خیلی حالم گرفته اس .بابایی داره تموم تلاششو میکنه تا حداقل بریم نزدیکتر از محل زندگیمون.خدایا خودت کمکون کن.

پسر نازنینم دختر گلم دوستون دارم خیلی زیاد

پسندها (3)

نظرات (4)

نقاشی
13 تیر 94 12:38
سلام! شما هم می توانید برای کودکان خود نقاشی های زیبا بکشید و به آنها نیز یاد دهید. ما در اینستاگرام به شما آموزش می دهیم چگونه با استفاده از ساده ترین حرکات نقاشی هایی زیبا و جذاب برای فرزندانتان بکشید. در کمترین زمان، نقاشی های مختلف از حیوانات، اشیاء، اشخاص، شخصیت های کارتونی و ... بکشید. از اینکه ما را در اینستاگرام فالو می کنید سپاسگزاریم. www.instagram.com/chibekesham
انسی
14 تیر 94 23:02
امیدوارم نی نی گل دخترت بسلامتی به دنیا بیاد و حسابی داداشی نازش باهاش حال کنه ممنون عزیزم
زهرا
22 تیر 94 7:33
سلام انشالله بسلامتي وتندرستي گل دختر ت به دنيا بياد ماهم خوشحال ميشم ئزيزم سلام ممنون خانمی..ایشالله روز خیری برا شما
مامان عرفان
22 تیر 94 9:00
امیدوارم روزی برسه که تو همین وبلاگ به دنبا اومدن دختر نازتون رو بهتون تبریک بگیم . روزهای خوبی براتون آرزو میکنم . ممنون ایشالله