محمد یاسینمحمد یاسین، تا این لحظه: 15 سال و 3 روز سن داره
یسنا کوچولوی مامانیسنا کوچولوی مامان، تا این لحظه: 8 سال و 7 ماه و 30 روز سن داره

محمد یاسین و یسنا جون زیباترین هدیه های خداوند

بدون عنوان

1394/6/2 9:55
287 بازدید
اشتراک گذاری

سلام گل پسرم دیروز کتابهاتو گرفتی و خیلی خوشحال شدی همه اش کتاب ریاضی دستته و باهاش کلی کیف میکنی.چهارشنبه ی هفته ی پیش رفتیم سیاه گل تا حالا نرفته بودیم من واقعا حالم بد بود اصلا نمی دونم چرا رفتم با این حالم گرم بود به شدت و من گرما زده شدم ولی تو بابایی تو آب رود خانه کلی بازی کردین ومن کلی حسرت خوردم.آخرش تو و پسر عموهات دعواتون شد و بابایی عصبانی شد به خاطر همون زود برگشتیم.

خودم حالم خیلی بده وقتی میشینم یا دراز میکشم پام خیلی درد داره.تو خوابیدن خیلی اذیت میشم قرار بود برم دکتر اما گذاشتم واسه اخر هفته ی دیگه.20 شهریور 38 هفته ام کامل میشه و لی به احتمال قوی زایمانو بزارم واسه 19...باورم نمیشه یعنی تو این ماه انتظارم به سر میاد وای خدایا شکرت کمک کن روزای باقی مانده ارامش داشته باشم.امیدوارم گل دخترم سالم باشه .خدایا امید هیچ کس و ناامید نکن آمین

پسندها (1)

نظرات (0)