محمد یاسینمحمد یاسین، تا این لحظه: 15 سال و 6 روز سن داره
یسنا کوچولوی مامانیسنا کوچولوی مامان، تا این لحظه: 8 سال و 8 ماه و 2 روز سن داره

محمد یاسین و یسنا جون زیباترین هدیه های خداوند

تردیدم واسه انتخاب اسم دخملم

1394/2/21 13:17
409 بازدید
اشتراک گذاری

خیلی کلافه ام از دست خودم.یعنی چی تا حالا واسه فرشته کوچولوم اسم انتخاب نکردم........

باورتون نمیشه بخدا یه عالمه اسم نوشتم وخط زدم هیچ اسمی به دلم نمیشینه.محمد یاسین هم منتظره تا آبجیشو صدا بزنه.دوستای گلم خوشحال میشم اسمهای انتخابیتونو واسم بفرستید.یه اسم ساده زیبا و در عین حال با معنی و امروزی میخوام.اسمهای ایترنتی اصلا به دردم نخوردنگریهگریه

پسندها (6)

نظرات (3)

مامان آیسل
21 اردیبهشت 94 16:35
سلام عزیزم...ممنون که به وب دخترم اومدین....انشالله به سلامتی دختر نازتونو بغل کنین... در مورد اسم من اسم یاسمین رو هم برای دخترم دوست داشتم سلام.وظیفه بود.ممنون.اسم قشنگیه..اسم دخترتون نازتره
زهرا
22 اردیبهشت 94 7:10
عجله نكن هنوز وقت داري زياد وسواس به خرج نده براي اونم اسم پيدا ميكني عزيزم دلم میخواد زودتر انتخاب کنم
مامان الهام
23 اردیبهشت 94 20:38
سلام گلم انشاالله به سلامتی دختر خوشگلتون رو بغل بگیرین اسمای پیشنهادی من سلنا آترینا بنیتا سارینا عطرین نفس باران یاسمینا ممنون عزیزم اسمهای زیبایی هستن...