محمد یاسینمحمد یاسین، تا این لحظه: 15 سال و 5 روز سن داره
یسنا کوچولوی مامانیسنا کوچولوی مامان، تا این لحظه: 8 سال و 8 ماه و 1 روز سن داره

محمد یاسین و یسنا جون زیباترین هدیه های خداوند

اسم انتخابی بابایی

1394/2/28 22:03
275 بازدید
اشتراک گذاری

سلام محمدگلم..مدرسه ها بلاخره تعطیل شدو از صبح زود بیدار شدن خلاص شدی.منم راحت شدم خدایی با این وضعم سختم بود خدا به داد اونایی برسه که کارمندنو باید تا آخر بارداریشون سر کار باشن....

هفته ی گذشته رفتیم خونه ی آقاجون و بابا بزرگت و چند تا عروسی هم دعوت بودیم که به شما حسابی خوش گذشت....خونه ی آقا جون روز آخری خیلی بد عنق شده بودی و مدام بهونه میاوردی و گریه میکردی...خاله هات سر اسم آبجیت یه خورده اذیتت کردن تو همش میگفتی باید اسمش کوثر باشه..آخه دختر عموت تازه به دنیا اومده واسمش کوثره. نمیدونم چرا گیر دادی به این اسم خاله هاتم حسابی حرص دادی اما توام شروع کردی به گریه منم گفتم باشه هرچی تو بگی...خیلی روز بدی بود تا حالا اینجوری اذیت نمی کردی..سر غذا خوردن سر کادوهای تولدت.خلاصه کلا گیر میدادی.....دیروز به بابایی گفتم اسم یگانه رو خیلی دوست دارم...اما بابا گفت اول گفتی  یسنا همونم به دلم نشسته..فکر نمیکنم بابات کوتاه بیاد و اسم آبجیتو بزاریم یسنا...خوب این انتخاب اولم بود و جای گله نیست خخخمحمد یاسین  و یسنا جونم عزیزای دلم قربونتون برممحبت

توروخدا نگا پسر شیطونمتعجب

پسندها (3)

نظرات (1)

زهرا
2 خرداد 94 15:24
دعا ميكنم كه الهه بسلامتي به دنيا بياد وهيچ گونه ناراختي نداشته باشيد ئزيز م ممنون گلم