محمد یاسینمحمد یاسین، تا این لحظه: 15 سال و 5 روز سن داره
یسنا کوچولوی مامانیسنا کوچولوی مامان، تا این لحظه: 8 سال و 8 ماه و 1 روز سن داره

محمد یاسین و یسنا جون زیباترین هدیه های خداوند

یک جمعه ی سرد زمستانی

1393/10/19 23:49
235 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزیزدلم

امروز روز عید و روز جشن وشادی بود.وهمینطور سالی که منو بابایی نامزدی کردیم این شب عزیز بود.امروز کلی بازی کردی و تا خواستم بخوابونمت زود خوابیدی.جالب اینجاست امروز صبح حواسم نبود جمعه است و موبایلو تنظیم کردم تا برای رفتن سر کار بیدار شم وای خدا اولین بار بود همچین اتفاقی افتاد بعدش شما بیدار شدی و دیگه نخوابیدی خلاصه منم خیلی خوابم میومد اما اینقدر شیطنت کردی که دیگه نخوابیدنو ترجیح دادم.بعد خوردن صبحانه و نظافت  خونه  بابایی باهات تکالیفتو کار کرد.قربونت برم تا امروز کلی نشانه یاد گرفتی(آ ب ت س ش ر ز ژ خ ی ل ف )و خیلی کلمه ..فدات شم هر موقع می خوام باهات کار کنم شیطونیات گل میکنه و میگی اگه می خوای جواب بدم باید فلان اسباب بازی و برام بخری//گریهآخه نمی دونم این همه اسباب بازی داری وچرا بازم می خوای  ..فقط می خوای منو اذیت کنیگریهامروز دوتا داستان هم واسه ی من و بابایی تعریف کردی قربون شیرین زبونی هات برم.امروز هم داره کم کم تموم میشه و یه هفته ی دیگه آغاز و امیدوارم هم واسه ما وهم واسه ی دوستای خوبمون تو نی نی وبلاگ هفته ی خوبی باشه.الانم خوابی و ژست خوابت عین گربه کوچولو هاس...

          شبت پر ستاره و فرشته ،فرشته کوچولوی من                    

پسندها (5)

نظرات (3)

رویا
24 دی 93 18:55
لینک شدی گلم ممنون
Kosar
24 دی 93 19:34
___♥♥♥ __♥♥_♥♥ _♥♥___♥♥ _♥♥___♥♥_________♥♥♥♥ _♥♥___♥♥_______♥♥___♥♥♥♥ _♥♥__♥♥_______♥___♥♥___♥♥ __♥♥__♥______♥__♥♥__♥♥♥__♥♥ ___♥♥__♥____♥__♥♥_____♥♥__♥ ____♥♥_♥♥__♥♥_♥♥________♥♥ ____♥♥___♥♥__♥♥ ___♥___________♥ __♥_____________♥ _♥_____♥___♥____♥ _♥___///___@__\\__♥ _♥___\\\______///__♥ ___♥______W____♥ _____♥♥_____♥♥ _______♥♥♥♥♥ سلام وب شماعالیه من وقتی عکس کودک شمارو میبینم فکر میکنم اجی وبرادر خودمه راستی به وب منم بیایید واگه موافق بودیید تبادل لینک هم بکنیم مرسی[پلک سلام ممنون چشم عزیزم
مامان آنیسا
27 دی 93 15:46
خوشحال میشم بهمون سر بزنید چشم حتما