محمد یاسینمحمد یاسین، تا این لحظه: 15 سال و 5 روز سن داره
یسنا کوچولوی مامانیسنا کوچولوی مامان، تا این لحظه: 8 سال و 8 ماه و 1 روز سن داره

محمد یاسین و یسنا جون زیباترین هدیه های خداوند

فرشته کوچولوی من

1393/10/28 21:58
288 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزیز دلم

امروز به خاطر اینکه می تونی کلمات زیادی و بخونی بابایی واست جایزه گرفت  ومن به مربیت دادم که بهت بده .

وقتی از مدرسه برگشتم اینقدر شوق و ذوق داشتی که نگو .قربونت برم که هر روز کلمه های بیشتری رو میخونی و بازم ازم جایزه می خوای .تو هم که اصلا از جایزه خواستن کم نمیاریخندهامروز از شوق تشویقت تو مدرسه همه ی کارهاتو خودت تنهایی انجام دادی ..فکر کنم داری دوباره نقشه میکشیخندهخندهالان خسته از بازی کردن وگرفتی خوابیدی/اگه تونستم یه روز میام مدرسه تو کلی عکس با دوستای نازت میگیریم تا اینجا دوست های دیگه ات هم ببینن                         

                                            بوس  خوش بخوابی عزیزمبوس                                       

پسندها (5)

نظرات (3)

مامان فرزانه
28 دی 93 23:59
سلام مامان محمد جان بعضی وقتا سخته که بچه هامون رو ببریم آتلیه و ازشون عکس بگیریم یه پیشنهاد برات دارم عکس پسر خوشگل و نازت رو به ایمیلم بفرست تا برات تبدیل به عکس آتلیه ای کنم هزینه هرعکس 5 تومنه بعد از دیدن عکسها مبلغ رو واریز کن یه کلیپ خوشگل از عکسایی که فرستادی هم میشه هدیه من به فرزندتون میتونی امتحان کنی به امتحانش می ارزه نمونه کارامم تو وبلاگم هس منتظرتم دوست خوبم f.ebrahimi32@yahoo.com سلام ممنونم
محمد
29 دی 93 7:06
سلام، به منم سر بزن. ]با مطالب "8 راز خوشمزه تر شدن عدسی" و "4 ناراحتی که با فصل زمستان می‌رسند" بروزم ... منتظرتونم.
مامان علی
14 بهمن 93 22:08
آفرین برمحمد یاسین عزیز که کلی کلمه بلد بخونه افرین زود زود یاد بگیر که تند تند از مامان و بابا جایزه بگیری[گل ممنون از لطفتون