محمد یاسینمحمد یاسین، تا این لحظه: 15 سال و 6 روز سن داره
یسنا کوچولوی مامانیسنا کوچولوی مامان، تا این لحظه: 8 سال و 8 ماه و 2 روز سن داره

محمد یاسین و یسنا جون زیباترین هدیه های خداوند

بدون عنوان

1394/3/12 9:20
208 بازدید
اشتراک گذاری

سلام پسرگلم به قول خاله منیره شیطون بلاخندهاین روزها حسابی خوش کیفی و داری با تبلتی که واسه تولدت کادو گرفتی حسابی حال میکنی قربونت برم ایشالله همیشه شاد باشی..وای چه مامان تنبلی داری هنوز نه عکسهای تولدت رو گذاشته نه عکس کادو هاتو و نه عکس آبجی کوچولو(وای چه مامانی دارم من خخخ)حتی هنوز واسه فندق مامان خرید هم نرفتیم...ایشالله واسه خرید بعد ماه رمضان میریم تا اون موقع ایشالله خونه مون آماده میشه و لازم نیست همه رو جابجا کنیم.اگه خدا بخواد قراره انتقالی بگیریم و واسه اینکه این روزها مبارکه امروز یا فردا یه سری از وسایل و میبریم خونه ی جدید البته اگه بعداز ظهر بابا کاری نداشته باشه ...امروز به حساب دکترم شش ماه آبجی کوچولو تموم میشه ودقیقا سه ماه دیگه ایشالله میاد بغلمون دیروز به خاطر اینکه استرس داشتم خیلی تکون میخورد و آخر شبم از بس اذیت شدم ساعت 3ونیم صبح خوابم گرفت و زودهم بیدار شدم..الهی فدات شم عزیزم دوست دارم خوشملم...بوس بوس بوس

پسندها (4)

نظرات (0)