محمد یاسینمحمد یاسین، تا این لحظه: 15 سال و 5 روز سن داره
یسنا کوچولوی مامانیسنا کوچولوی مامان، تا این لحظه: 8 سال و 8 ماه و 1 روز سن داره

محمد یاسین و یسنا جون زیباترین هدیه های خداوند

بدون عنوان

1394/3/18 13:44
251 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزیزم.هفته ی قبل رفتیم خونه ی عموت (بابای کوثر)بیشتر واسه دل خودم چون حسابی مشتاق یسنا کوچولوام دختر بچه های کوچیک و که میبینم آروم میشم..اما کوثر غروب که میشه کلا گریه میکنه اوه اوه اگه یسنا جونم اینجوری باشه واویلا...شوخی کردم ایشالله سالم باشه من قربون گریه کردناشم میرم مگه نه یاسینم

دقیقا سه ماه دیگه آبجی کوچولوت تو بغلمونه و اگه خدا بخواد میریم خونه ی خودمون .درخواست انتقالی دادیم که موافقت ها گرفته شده و ایشالله گوش شیطون کر میریم سر زندگی وشهر خودمون...وای خدایا یعنی کلا خستم برم از این شهر تمام خستگیم پر میکشه ایشالله..امیدوارم زندگی کنار خانواده برامون سخت نباشه چون خیلی وقته اینجا تنهام امیدوارم به شلوغی اونجا زود عادت کنم..راستی تورو هم تو مدرسه ثبت نام کردم دو کوچه بیشتر با خونه مون فاصله نداره قربونت برم... ایشالله موفق باشی و به رتبه های برتر علمی و معنوی برسی عزیزکم.شب میلاد امام زمان (عج)یه مقدار از وسایلو بردیم خونه مون که ایشالله روزهای خوبی رو توش بگذرونیم..امروز داشتم آشپزی میکردم و تو هم طبق معمول اومدی کنارم.بهم گفتی مامان  یه کوچولو بخند منم خندیدم گفتی مامان خنده هات خیلی قشنگه خدایی هنگ کردم بهت گفتم اما قشنگترین خنده مال من نیست ووروجک...اخم کردی و گفتی مال کیه پس....منم گفتم مال پسر خوشگلم وقتی که میخندی تموم دنیا مال منه عزیزم..اون موقع خنده اومد رو لبت و شروع کردی به لوس کردن خودت....همه ی عشقم مال تو من به فدای خنده هات بوس بوس نفسم
 

پسندها (2)

نظرات (3)

مامانی دخمل بلا
18 خرداد 94 17:16
سلام مامانی گل و نازنین محمد یاسین خوشگلم ماشاالله کوچولوی تو دل برو و نازی دارین ... خیلی بانمک و خواستنی هستی شما خاله جون ... چشم بد ازش دور باشه عزیزم ... خدا حفظش کنه براتون عزیز دلم ... راستی دخملی ما هم در جشنواره نی نی و طبیعت شرکت کرده , عکسش هم در وبلاگمون موجوده , اگه دوست داشتین به وبلاگ ما بیایین و از عکسش دیدن کنید و در صورتی که تمایل داشتین به فاطمه جونی ما رای بدین دوست خوب من ... ممنون از لطف و محبتتون عزیزم ... ممنون عزیزم ماشالله از دختر گلتون خدا حفظش کنه..چشم حتما
زهرا
19 خرداد 94 6:32
سلام اميدوارم كه محل سكونتت ودر كنار خانواده به شما خوش بگذره وهميشه لبتون خندون باشه وبا اومدن دختر گلتون زندگيتون گرمتر بشه ئزيزم سلام دوست خوبم ممنون عزیزم..دعا کن کارمون جور شه
مامان عرفان
21 خرداد 94 9:51
سلام این پست رو که خوندم خیلی خوشحال شدم . خدا رو شکر که همه چیز وفق مرادتون پیش میره . ان شااله هر چی از خدا بخواین بهتون بده و دختر شیرینتون رو به سلامتی بغل کنین (یسنا خانوم ) . محمد یاسین عزیز هم همونجور که خودتون گفتین به مدارج عالی برسه . ممنونم عزیزم.ایشالله همیشه سالم باشین وخدا هم همیشه خیر و خوبی رو براتون رقم بزنه