محمد یاسینمحمد یاسین، تا این لحظه: 15 سال و 6 روز سن داره
یسنا کوچولوی مامانیسنا کوچولوی مامان، تا این لحظه: 8 سال و 8 ماه و 2 روز سن داره

محمد یاسین و یسنا جون زیباترین هدیه های خداوند

امروز روز خوبی نیست.......

1394/4/24 9:38
421 بازدید
اشتراک گذاری

یه ساعت پیش بابایی زنگ زد و گفت متاسفانه انتقالیمون جور نشده.از اون موقع دارم گریه میکنم .نمیدونم چرا غریبی شده سرنوشتم.دلم گرفته خیلی کاش حداقل تو شهر بهتر یا با امکانات بهتری بودیم.دوساله اینجا شده شکنجه گاه من خدایا هیچکیو مثل من غریب نکن

پسندها (3)

نظرات (2)

مامان عرفان
24 تیر 94 13:47
سلام خیلی براتون ناراحت شدم . ولی توکلتون به خدا باشه . حتما خیری توش بوده . خودتون رو ناراحت نکنین اینجوری محمد جون و دختر گلتون هم ناراحت میشن . از خدا بهترین هارو واستون آرزو میکنم . ممنون عزیزم.همچنین
زهرا
31 تیر 94 8:22
ئزيزم شما فقط فقط بايد به فكر بچه ات سلامتي خودت باشي نه انتقالي فقط خودت بچه ات ئزيزم من الان جاي شما ناراجت شدم چرا به انتقالي فكر ميكني اونم در اين موقعيت خوب معلومه كه استرس مشا به بچه هم سرايت ميكنه نكن اينكار ها رو همه چيز را بسپار بخدا ممنون دوست عزیزم خوشحالم که دوست خوبی مثل شما دارم شرمنده دیر جواب دادم .