محمد یاسینمحمد یاسین، تا این لحظه: 15 سال و 6 روز سن داره
یسنا کوچولوی مامانیسنا کوچولوی مامان، تا این لحظه: 8 سال و 8 ماه و 2 روز سن داره

محمد یاسین و یسنا جون زیباترین هدیه های خداوند

31 هفتگی

1394/4/29 11:58
493 بازدید
اشتراک گذاری

سلام.امروز باید میرفتم تا وضعیتمو چک کنم.یه هفته اس تکونای فرشته کوچولوم کم شده.حالمم زیاد روبه راه نیست.وقتی صدای قلبشو شنیدم خوشحال شدم اما خانمه گفت صداش کمی تنده خیلی نگران شدم و از دست بابایی عصبانی چون بهش گفتم امروزم ایلام بمونیم اما به خاطر کارش بر گشتیم هرچند بودنش اینجا ضروری نبود فقط خدا کنه اتفاقی برات نیافته عزیزم .خیلی نگرانم خدا جونم یسنا رو سالم بهم عطا کن.اینقدر تکونای یسنا کم شده که گاهی شک میکنم به بودنش بدنم مدام ضعف داره و هیچی میل ندارم بعضی وقتها حس میکنم قلبم داره منفجر میشه خدایا فقط چند هفته مونده خودت کمک کن تا این دوران برای هر دومون راحت وبی مشکل بگذره.خدایا همه ی نی نی هارو سالم تو بغل ماماناشون بزار   الهی آمین

پسندها (4)

نظرات (4)

همراه رایانه
29 تیر 94 12:54
همراه رایانه همراه رایانه مرکزی شبانه روزی برای پاسخگویی به سوالات رایانه ای و موبایل تماس از طریق خط ثابت : 9099070345 ادرس سایت : www.poshtyban.ir
مامان آسیه
29 تیر 94 15:39
سلام عزیزم بعد از هفته 31 تکونای نی نی کم میشه چون فضای رحم دیگه پاسخگوی هیکل درشتش نیست. نگران نباش و استرسو از خودت دور کن سلام.ایشالله همینطوره..ممنون
زهرا
31 تیر 94 8:19
ئزيزم سلام اميدوارم كه صحيح وسالم باشه ودر پتاه امام زمان باشيد لذا استرس را ازخودت دور كن فقط استرس ما زنها فقط استرس به خودمون وارد ميكنيم استوار باش ئزيزم جاي هيچ نگراني نيست سلام عزیزم ممنون انشالله.انشالله خدا خودش مرحم دردام باشه
آتـریسـا جـون
8 مرداد 94 20:16
ایشالله که نی نی خوشملت صحیح و سالم میاد توی بغلت ممنون عزیزم انشالله